אטרקציות של הצעות נישואין

כל הנושא של הצעות נישואין תופס הרבה מאוד תאוצה בשנים האחרונות. זוהי עוד מיני חגיגה לפני החתונה, ואנשים אוהבים למצות את הרגע כמה שיותר, אז אם כבר להציע, אז לעשות את זה בסטייל.

פעם זה הספיק לקנות טבעת ולשלוף אותה בדיוק כשהיא בקרם ברולה, היום זה לא מספיק ויש לזה סיבה. בעידן בו הכול מאוד נגיש, המולטימדיה והאינטרנט עושים הכול הכי מהר וטוב. אנשים מזמינים אוכל וטיסה עם אפליקציה ועושים קניות עם הסמארטפון, צריך ליצור הצעת נישואין שתתמודד עם כל הניסים והנפלאות שיש לעידן הזה להציע, וזה לא קל. כמעט כל דבר שהיו עושים פעם בהצעות נישואין, נראה חיוור ומשמים לעומת התקופה ההייטקית הזו, ולכן הצעת נישואין היום צריכה להיות מקורית ומפתיעה עד מאוד.

תהיה האביר על הסוס החום

אחת הדרכים להציע נישואין היום, זה להזמין טיולי סוסים. הרי אין מקום יותר יפה ורומנטי להציע נישואין מאשר בחיק הטבע. אז אם הטבע לא בא אליך, לך אתה אליו ועוד על סוס, והיא תרכב לצדך ושניכם תרגישו ממש כמו איזה זוג ממערבון נשכח, ואז אתה עוצר את הסוס (אם לא תצליח תקרא למדריך שמלווה אתכם והוא יעזור לך), תרד על ברכך בנונשלנטיות ותשלוף את הטבעת. מה שבטוח תתייעצו עם המדריכים על הלוקיישן הכי מתאים, יש להם ניסיון בזה.

הצעת נישואין על טרקטורון מעופף

טרקטורון מעופף הוא דרך לחוות ספורט אקסטרים מעל שדות ופרדסים. טרקטורון הוא בעצם סוג של "עגלה" עם כנף אחת גדולה שבאמצעות אוויר הנדחס בה, תופסת נפח, ריצה קלה תביא אתם למהירות הנכונה ואז תתחילו להתעופף בין שמיים וארץ. זה יהיה מקסים, מבלבל, מרגש ומסעיר וזה בדיוק בזמן שהיא בכלל לא חולמת שמה שהיא רואה למטה שם בגדול זה שלט שכבר הכינו לה מראש עם השאלה "התינשאי לי?". מה שבטוח זה הרגע הכי טוב לתפוס אותה עם השאלה הזו כשהיא עוד המומה מהטיול טרקטורונים המעופפים…

התנשאי לי במצנח רחיפה?

הדבר הכי מיוחד בהצעת הנישואין זו ההפתעה. איך לעשות משהו שהיא בכלל לא מעלה על דעתה שתעשה ואתה מנצל איזה מומנטום מקסים ושואל אותה ברמקול של הקסדה כששניכם במצנח רחיפה "התנשאי לי?". זה מקורי, זה מרגש וזה בטוח יעיף אתכם תרתי משמע לשמיים. זוגות רבים אגב, עשו את זה והרגישו הם באמת נגעו לא רק באהבה אלא גם בשמיים כי ככה זה צניחה עם מצנחי רחיפה שעושים באהבה.

הצעת נישואין במצנח רחיפה

שתפו את התוכן הזה עם חברים

ניתן לעבור לאטרקציה המבוקשת בכניסה לאחת הקטגוריות למטה

אטרקציות באוויר

אטרקציות בים

אטרקציות ביבשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוקד הזמנות ארצי

הכי משתלם

הקופונים שלנו

יותר אטרקציות, יותר אקסטרים, בפחות כסף!