מה זה טרקטורון מעופף?

טרקטורון מעופף הנקרא גם בקאי, הוא כלי טייס בטוח. הוא מורכב מעגלה ו-3 גלגלים מאחור. הוא מיועד ל-2 אנשים ולכן יש בו 2 מושבים אחד אחרי השני. בראשון יושב הנוהג בטרקטור ומאחוריו האורח. לעגלה מאחור מחובר מצנח רחיפה ולכן התחלת הטסה צריכה להיות במקום המאפשר למצנח להתמלא אוויר ולהתנפח. תחילה מאיץ הנוהג את העגלה קדימה וזו המחוברת אל המצח במיתרים מתחילה להמריא ולהתעופף. זוהי טיסה בכלי טיס זעיר המספקת חוויה חד פעמית של מעוף הציפור. רצוי ומומלץ לבחור במקום המספק טיסה על פרדסים או שדות חקלאיים אם כי יש להקפיד על מילוי תנאי המרחב האווירי.

טרקטורון מעופף ליום הנישואין

מלבד חובבי ספורט האקסטרים, יש הרבה מאוד דרכים לחוות אותו לרגל אירוע מיוחד. אם יש זוגות שמחפשים דרך מיוחדת לחוות אירועים מיוחדים שלהם, טיסה בטרקטורון מעופף היא חוויה בלתי רגילה, מחזקת ותומכת וכן הופכת לסוג של חוויה מיוחדת. מי לא רוצה לעוף כמו ציפור ולהרגיש בטוח. כיוון שבאמת מדובר בכלי בטוח שאף ניתן להגביל בו את מהירות הטיסה, החוויה היא באמת גדולה וחווייתית. בטרקטורון מעופף ניתן לעוף בין מטר ל-150 מ' שהם מספיק גבוהים כדי להרגיש שיש לכם כנפיים. מאז ומעולם חיפש האדם דרך להתנתק מהקרקע ולעוף. טרקטורון מעופף מספק את החוויה הזו במלואה. אפשר בהחלט להרגיש כמו ציפור, חוויה מזקקת לגוף ולנפש, התנתקות אם תרצו מהאדמה, בין שמיים וארץ. נפלא.

היכן לטוס?

יש כמה מקומות מיוחדים ואפשריים לטיסות של טרקטורון מעופף. יש כמה מקומות בשרון אליהם נוהגים להגיע כל חובבי האקסטרים כמעט כל סוף שבוע, שכן הם הפכו את הספורט האתגרי הזה לחלק מאורח החיים שלהם ואפשר להבין אותם. יש משהו יותר מרגש מתחושת ריחוף אמתית? טרקטורון מעופף לא זקוק לשום מקום מיוחד. הוא הוא יכול להמריא ולנחות מהשביל הכי צר, ולכן אידיאלי לכל מקום. שעות הטיסה המומלצות עם טרקטורון מעופף הן בשעות הבוקר וכן אחר הצהריים. כאשר יש רוח חזקה, לא מומלץ בכלל לבצע את הטיסה הזו. חשוב להגיע עם ביגוד ונעליים נוחים, ממש כמו שיוצאים לטייל. עם הרבה מצב רוח טוב, לנצח את כל הפחדים ולהתחיל לעוף. בטרקטורון מעופף מותר עפ"י החוק להטיס ילדים מגיל 7 והמשקל המקסימלי לנוסע הוא עד 100 ק"ג.

אתם מוזמנים לגלוש באתר ולהזמין טיסה עם טרקטורון מעופף, אחת החוויות הכי ממריאות והכי כיפיות שיהיו לכם. בנוסף, אתם מוזמנים לקרוא על אטרצקיה מעניינת נוספת: הפלגה ביאכטה

טיסה עם טרקטורון מעופף

שתפו את התוכן הזה עם חברים

ניתן לעבור לאטרקציה המבוקשת בכניסה לאחת הקטגוריות למטה

אטרקציות באוויר

אטרקציות בים

אטרקציות ביבשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוקד הזמנות ארצי

הכי משתלם

הקופונים שלנו

יותר אטרקציות, יותר אקסטרים, בפחות כסף!