רכיבת סוסים זוגית

רכיבת סוסים זוגית – לחוויה רומנטית מושלמת

באתר SPORTX תוכלו להזמין כבר עכשיו רכיבת סוסים לזוג ולצאת למסע קסום על גבי חיה אצילית בליווי מדריך מנוסה. מדובר ברכיבת סוסים רומנטית בה המדריך שומר על מרחק נאות מכם ומאפשר לכם לחלוק רגעים אינטימיים ומרגשים ביחד, ולבסוף אם תרצו תקנחו גם בארוחה חלבית או בשרית לפי הזמנתכם.

טיולים בנופים מרהיבים

רכיבת סוסים זוגית המוצעת באתר שלנו יכולה לעבור במגוון רחב של נופי הארץ, וזאת בהתאם להעדפות האישיות שלכם, האזורים שמעניינים אתכם, תנאי מזג האוויר וקרבה למקום המגורים. כך למשל, תוכלו לצאת לטיול לאורך חופי הים התיכון, לצד שמורות טבע, בפרדסים ואזורים חקלאיים של אזור השרון, ועוד היד נטויה. טיולי סוסים עשויים לארוך שעה עד שלוש שעות בהתאם להזמנתכם וכאמור אפשר לסיימם בארוחה אינטימית בחיק הטבע עם גבינות ויין או בשרים. חשוב לציין כי הסוסים שעליהם תרכבו הם מאולפים ורגילים ברכיבה עם בני אדם, ושהם יותאמו במיוחד עבורכם מבחינת ניסיון רכיבה קודם ומשקל הגוף, כך שמדובר במסע בטוח לחלוטין המלווה עם מדריך ששומר עליכם.

להתחבר לעצמכם ולטבע

רכיבה על סוסים רומנטית מאפשרת לכם להתחבר ולחזק את זוגיות בין אם מדובר בהצעת נישואין, בציון יום הולדת או פשוט כשרוצים לתחזק את האינטימיות ולרכוש עוד חוויות מופלאות ביחד. אין ספק שהמגע עם החיות האציליות והטבע יעשה את העבודה!

SPORTX מתנות אקסטרים ופנאי

צוות SPORTX המומחים לאטרקציות בהתאמה אישית – איתכם כבר 40 שנה – באוויר בים וביבשה.
להזמנות ולקבלת פרטים נוספים, פנו כבר עכשיו אל מרכז הזמנות ארצי בטלפון 0737-880-888.

רכיבת סוסים זוגית

שתפו את התוכן הזה עם חברים

ניתן לעבור לאטרקציה המבוקשת בכניסה לאחת הקטגוריות למטה

אטרקציות באוויר

אטרקציות בים

אטרקציות ביבשה

מוקד הזמנות ארצי

הכי משתלם

הקופונים שלנו

יותר אטרקציות, יותר אקסטרים, בפחות כסף!