מצנחי רחיפה שובר מתנה או קופון

מצנחי רחיפה – שובר מתנה לעולם לא תישכח

רוצים להעניק לחבר מתנה שלעולם לא ישכח? אם כן, אנו ב- SPORTX ממליצים על מצנחי רחיפה. מדובר בחוויה יוצאת דופן שתאפשר לו לראות את מיטב נופי הארץ ממעוף הציפור בליווי מדריך מוסמך ועם אפשרות לצילום של הרחיפה כולה. באתר שלנו תוכלו לרכוש עבור מצנחי רחיפה שובר מתנה ולהעניק אותו לאדם היקר לליבכם.

בכל מקום בארץ

אין זה משנה אם מי שאתם אוהבים (או אתם!) מתגורר בצפון, במרכז או בדרום מפני שבאתר שלנו ניתן למצוא עבור מצנח רחיפה קופון בכל רחבי ישראל. בין היתר, ניתן לצאת לרחיפה ממצוקי אזור המרכז והשרון ולרחף מעל לנופי הים התיכון, לצאת לריחוף ממצדה ולשוטט באוויר מעל ים המלח, לקפוץ מפסגות הרי הצפון כשמתחת נפרשים נופי הגליל, וגם לרחף מעל לכינרת, לרמת הגולן ועוד. יש לציין כי החוויה מלווה מתחילה ועד סופה עם מדריך מנוסה ואישי אשר יסביר אודות הפעילות, יתאים רתמה הולמת ויהיה קשור אליכם מתחילת ההתרוממות על האוויר החם ועד לצניחה בנקודה המדויקת. כאמור, ישנה אפשרות גם לצילום החוויה שתספק למשתתף סרטון באיכות HD שאותו יוכל לחלוק איתכם ועם חבריו, ואנו בהחלט ממליצים על כך.

SPORTX מתנות אקסטרים ופנאי

צוות SPORTX המומחים לאטרקציות בהתאמה אישית – איתכם למעלה מ- 40 שנה – באוויר בים וביבשה.
להזמנות ולקבלת פרטים נוספים, פנו כבר עכשיו אל מרכז הזמנות ארצי בטלפון 0737-880-888.

מצנחי רחיפה שובר מתנה

שתפו את התוכן הזה עם חברים

ניתן לעבור לאטרקציה המבוקשת בכניסה לאחת הקטגוריות למטה

אטרקציות באוויר

אטרקציות בים

אטרקציות ביבשה

2 מחשבות על “מצנחי רחיפה שובר מתנה או קופון”

  1. לורי גונאס

    אשמח לברר עלויות ומיקומים למצנח רחיפה ב30.11 מה שעות מועדפות לרוב אשמח לשמוע ממכם עבור יומהולדת שלי אם מחיר אטרקטיבי נהיה קבוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוקד הזמנות ארצי

הכי משתלם

הקופונים שלנו

יותר אטרקציות, יותר אקסטרים, בפחות כסף!