באקסטרים: 3 מתנות מיוחדות מחוץ לקופסא

אתם כבר שנה ביחד, לפני שלושה חודשים הוא פינה לך מדף בארון שלו וסביר להניח שעוד חודש, כשתסיימי את החוזה בדירה, תעברו לגור ביחד. חברות שלך טוענות שהוא הגבר הכי טוב שהיה לך, אמא שלך מתחילה לרמוז לו שיציע לך נישואים כי חבל לבזבז זמן ואפילו סבתא שלך קצת התאהבה בו. ועדיין, רגע לפני יום ההולדת שלו את מוצאת את עצמך מסתובבת בבית כמו אריה בכלוב ותוהה איך להצליח להעניק לגבר הזה מתנה מהסוג שהוא לא ישכח? רגע לפני שאת קונה לו בושם ומרגישה הכי בנאלית בעולם תשאלי את עצמך מה נותנים לגבר שיש לו הכל?

בחני את עצמך: האם הגבר שלך הוא טיפוס של אדמה, רוח או מים?

מתחשק לך לתת לו משהו שיגרום לו לצאת מהקופסא, ליהנות, אבל את מתלבטת ובוחנת את כל האפשרויות: מה עדיף? סיורי סגווי, צלילה או שאולי אפילו טרקטורון מעופף. האפשרויות נראות קצת לא ברורות ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. זה הזמן לבחון האם הוא מעדיף את הים או שסיורי סגווי יכולים להתאים לו יותר? הוא טיפוס אורבני או כפרי? עד כמה הוא אוהב אקשן ובכלל זה הזמן למתוח את קצה הגבול ולהעניק לו מתנה שהוא בוודאי לא ישכח בשנים הקרובות.

סיורי סגווי – כי מי לא רוצה לשבור שיגרה?

הסגווי הוא כלי תחבורה דו גלגלי וחשמלי שהרעיון העומד בבסיסו הוא מנגנון איזון פנימי אשר שומר על הרוכב במצב יציב ומאוזון וממש מדמה את פעולת ההליכה האנושית שלנו. בטרם תתחילו סיורי סגווי תוכלו לראות כי לסגווי אין דוושות, ידיות האצה ובלימה ולכן, בכדי להאיץ את הנסיעה על הרוכב להטות את הגוף קדימה. הטיית הגוף לאחור למשל תאט את הסגווי עד לכדי עצירה מוחלטת. זו הסיבה שסיורי סגווי הפכו להיות פופולארים בתקופה האחרונה, הרי התנועה היא זו שכל כך חסרה לנו במהלך היומיום. סיורי הסגווי נמצאים בכל הערים הגדולות ואפשר לבחור מסלולים מפתיעים במיוחד שיכניסו ערך נוסף למתנה.

צוללים עמוק – הגיע הזמן לקורס צלילה במתנה

מעבר לסיורי סגווי מתנה נוספת שתגרום לכל אחד לצאת מהקופסא נמצאת אי שם בים – קורס צלילה. זו ההזדמנות להכיר עולם נפלא מתחת למים, ישנם קורסים מותאמים בכל הרמות בהרצליה ואם רוצים לרדת דרומה יש אפשרות למצוא קורסים גם באילת. צלילה היא חוויה חד פעמית עם אפקט מהפנט שמשאיר את חותמו גם ימים אחר כך. חשוב לציין כי אפשר לצלול בכל שעות היום, אבל כעיקרון ההמלצה היא לבצע צלילות דווקא בשעות הבוקר.

טרקטורון מעופף – לכל אחד מגיע לראות את העולם מלמעלה

כל מי שעבר טיסה עם טרקטורון מעופף יוכל להעיד כי זו חוויה מאוד שונה וייחודית להתבונן על העולם ממבט מעוף הציפור ואין ספק שמדובר במתנה מושלמת לאמיצים בלבד. כדאי לדעת כי אין צורך בידע קודם והטיסה מתבצעת בליווי מדריך מוסמך.

[טרקטורון מעופף]

שתפו את התוכן הזה עם חברים

ניתן לעבור לאטרקציה המבוקשת בכניסה לאחת הקטגוריות למטה

אטרקציות באוויר

אטרקציות בים

אטרקציות ביבשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוקד הזמנות ארצי

הכי משתלם

הקופונים שלנו

יותר אטרקציות, יותר אקסטרים, בפחות כסף!