טייס ליום אחד – להגשים את החלום

כל אחד מאתנו צובר בתוכו חלומות אותם טרם הגשים. מעטים המצבים בחיינו בהם אכן נוכל לבצע את אשר חלמנו ורצינו כל כך, ולו רק אפילו לעם אחת. כיום, ישנם מקומות שיכולים לסייע לנו להביא לידי מימוש את כל מה שאנו רוצים לבצע. באם נהיה מאלו האוהבים ספורט אתגרי עלשלל סוגיו, הכולל בתוכו את מימד התעופה, הרי כי נמצא את האפשרות להיות "טייסים" ולהפעיל מטוס זעיר לכמה שעות בצורה בטוחה והכי חשוב – מהנה ממש. טייס ליום אחד הינו סוג פעילות שכיח נכון להיום, אותו המוני אנשים מקיימים על מנת להרגיש כיצד זה יהיה להביט ממעוף הציפור מטה אל האדמה, תוך הרגשת השליטה בכלי תעופה מרשים זה. כך, בעזרת מלווים מקצועיים נהיה דווקא אנו השולטים על ההגאים של המטוס ונהנה מכל דקה באוויר, מהרגע ההמראה ועד הנחיתה אותה אנו נבצע בעצמנו. 

האם פעילות טייס ליום אחד מתאימה לכל סוגי האנשים ? 

כמו בכל פעילות אקסטרים, כך גם בנושא זה חשוב יהיה להבין האם אנו באמת מסוגלים להוציא את החלום הזה לידי יישום בפועל ולא רק להשאירו בדימיוננו. כלומר, סביר להניח כי מתוך כמות מסוימת של אנשים, יהיו כאלו אשר ברגע העלייה לירכתי המטוס יגלו פחד (מוצדק) ולא יבצעו את ההטסה לבסוף. דבר זה יכול להימנע לו נביט היטב אל תוך עצמנו בטרם נרשמנו לפעילות שכזו ונבין האם נתאים לה. במידה ונמצא שכן נתחיל לבצע את כל השלבים הדרושים לביצוע הפעילויות עד לרגע המיוחל. אצלנו ב-SPORTX, יחד עם עשרות שנות הניסיון אותן צברנו, נשמח להעניק לכם חוויה וצרת נשימה בים שמיים לארץ. 

הדבר הראשון אותו נקבל בעת ניגש לעשייה, יהיה ליווי ותדריך מקצועי. אותו הסבר מסודר מפי מדריכים עתירי ניסיון יבהיר לנו מהם חלקי המטוס, (מבנה גוף, חלקי המנוע, הגאים, לחצנים וכו). לאחר שנסיים את החלק התיאורתי נקבל מבט פנימי מתוך תא הטייס ונבין כיצד הדבר העצום הזה עתיד לפעול כאשר אנו שולטים עליו. בנקודה זו חשוב לדעת כי לא את כל המידע עלינו לזכור באופן מלא. מכיוון שאנו מלווים ע"י מדריך מוסמך הוא יהיה זה שיפקד על מהלך הטיסות ועלינו יהיה לדעת באופן כללי את אשר למדנו. 

מהרגע שנסיים את ההליך התיאורתי נחל בשלב המעשי והוא עלייה והטסת המטוסים. כמו בכל תחום אחר, גם כאן ישנה אפשרות לבחור את נתיב הטייס. כלומר בנסיבות המותרות ניתנת לנו האפשרות להיות טייס ליום אחד באזורים שונים בארץ על פי בחירתנו. לרוב יהיו אלא נתיבים לאורכו של מישור החוף (ומעט מזרחה), מהצפון עד לדרום ולהיפך. בשלב זה, כאשר נהיה גבוה בשמים כל שיוותר הוא להינות מהרגעי הקסומים הללו עד כמה שאפשר.  

כפי שניתן להסיק, להיות הטייסים ולו לכמה שעות נותן לכל מי שחפץ בכך לסמן "וי" על הגשמת עוד חלום ישן. בעלי עסקים המפעילים את סוג שירות זה מציעים לרוב את הפעילויות הללו לחוגגים ימי הולדת ימי/הצעות נישואין, או סתם לכל מי שדורש בהבנת הפעלת המטוס. כדי שנוכל ליהנות מכל המישורים, מוטב כי נחפש את החברה הטובה והמשתלמת ביותר גם ברמה הכספית. כלומר עלות הטיסה משתנה מחברה לחברה ובכוחנו לאתר את זו שתאפשר חווית טיסה מושלמת אך במחיר הוגן וסביר. SPORTX מציבה רף גבוה ביותר על מנת להקנותתחושת ביטחון בפועל, עבור כל מי שיתנסה בחוויה. 

ברשת האינטרנט אפשר לראות כיום סרטוני וידיאו של טיסות שבוצעו ע"י מספר גורמים. בתוך כך איתור המקום המתאים לנו יתאפשר בקלות יחסית. יש לשים לב כי לצד הפעלת השירות, נלווים גם דברים אחרים כגון שירותי צילום (תמונות או סרטוני וידיאו), ועוד מספר פעילויות מענייניות. האפשרות לראות את עצמנו מטיסים מטוס ומגשימים את את המטרות שלנו תהיה מזכרת נהדרת להיזכר בה ולהראות אותה למשפחה ולחברים הקרובים. יחד עם זאת ניתן לקבל בחלק מהמקומות מזכרות כגון חולצות, כובעים, משקפי טייס ואף תעודה המציגה את פועלנו באותו יום מיוחד. בנוסף, חבילות שונות הכוללות פעילויות בתחום זה כגון רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים וכו – אף הן ניתן לקבל (וגם במחירים מוזלים) לאחר שנרכוש חבילת טייס ליום אחד. 

אם נרצה לסכם נוכל בהחלט לומר כי אם חפצנו במתנה מקורית עבורנו או עבור אדם קרוב, הרי כי הפיכתנו לטייסים ליום אחד, תהיה מתנה מושלמת בהחלט! כפי שכתוב מעלה, מציאת חברה המפעילה שירותים מאין אלו עבור אזרחים, בעלת כל האמצעים הבטיחותיים (רשיונות וכו) וכמובן זו אשר תעניק מחירים משתלמים-תהפוך את היום הזה ליום בלתי נשכח. כך, בעזרת כמה צעדים פשוטים גם אנו נהיה חלק מאוכלוסיית הטייסים שחוו את מעוף הציפור במלוא הדרם, ואף שלטו בכלי-תעופה מסקרן ומעניין זה בעצמם. 

אטרקציה מעניינת נוספת: טיסה בשמי הארץ

טייס ליום אחד

שתפו את התוכן הזה עם חברים

ניתן לעבור לאטרקציה המבוקשת בכניסה לאחת הקטגוריות למטה

אטרקציות באוויר

אטרקציות בים

אטרקציות ביבשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוקד הזמנות ארצי

הכי משתלם

הקופונים שלנו

יותר אטרקציות, יותר אקסטרים, בפחות כסף!