מהן היתרונות של צניחה חופשית טנדם וכיצד באים לידי ביטוי ?

צניחה חופשית טנדם

רובנו מכירים את המושג "אקסטרים", המתאר חוויה גופנית (ונפשית) בעזרת עזרים שונים, המביאה לרמת ריגוש ואדרנלין גבוהה מאוד. מתוך כך סביר להניח כי רוב האנשים יהנו מאותן פעילויות אקסטרים שונות אשר יכולות להתבצע תוך כדי ציון מועדים ושמחות. אחד הענפים המקובלים כיום בעולם זה הינו הצניחה החופשית. אך בכדי להעצים את החוויה הזו- צניחה חופשית טנדם, תהיה היא הדבר המומלץ ביותר עבור כל מי שאוהב את סגנון זה. צניחה חופשית טנדם הינה בעלת יתרונות ספציפיים אך רבים שיוכלו להביא למקסימום הנאה במינימום מחיר…

מהן היתרונות של צניחה חופשית?

כל מי שהתנסה אי פעם בצניחה מגובה רב ואהב את התחושה, היה שמח לו יכל להישאר באוויר זמן רב יותר. דבר זה אכן מתבצע דרך צניחה חופשית טנדם, מה שכבר מעניק לסגנון זה יתרון משמעותי. צניחות אלו מבוצעות ממטוס אשר טס בגובה רם מעבר לרגיל ואשר נועד בדיוק למטרות אלו, כך כל מי שחפץ בהעלאת רמות הריגוש בפעולה זו יוכל לעשות זאת בקלות רבה.
בנוסף, המחירים של צניחה זו נמוכים מאשר צניחות חופשיות בסגנון הרגיל. די בעובדה זו בכדי להבין כי תשלום פחות על פני הנאה רבה עדיף מאוד לכל מי שמעוניין במאורע שכזה. בחברת ספורטקיס דואגים גם למחירים הוגנים כפי שנאמר, אך יחד עם זאת גם להבטחת הסיפוק והריגוש של כל אחד מהמבצעים צניחה חופשית טנדם.

הצניחות הרבות המבוצעות בסגנון זה מתאימות כמעט לכל מי שמעוניין לבצען בכל עת. אך כפי שנאמר, כדאי ואף מומלץ לשלב את צניחות האלו יחד עם ציונו של אירוע משפחתי או חברי כלשהו. למשל, הצעת נישואין נחשבת לדבר מרגש וייחודי. אז מדוע לא לשלבו עם חוויה יוצאת מגדר הרגיל?  בעת הזמנת צניחה נוכל לבקש מהמדריכים את קיומה של הצת הנישואין בטרם התחלנו בפעילות, או אף במהלכו. (בטיסה, או לאחריה). דוגמה נוספת יכולה להיות גיגת יום הולדת (אין זה משנה מה הגיל), אירוע גיבוש חברתי או כל מאורע כזה או אחר. בסופו של דבר צניחה חופשית טנדם תהיה זו אשר תותיר אותנו עם פה פעור מלאיי התרגשות ואנרגיה.

כפי שנוכל להבין צניחה חופשית טנדם נחשבת כיום לסגנון שכיח של הצניחות לשם פנאי. חברת ספורטיקס הינה בעלת וותק וניסיון רב שנים (מעל 40 שנות ניסיון בעולם האקסטרים) ועל כן מומלצת לביצוע פעילויות מהסוג הנ"ל. בכל שאלה, בקשה או הארה ניתן לפנות דרך פרטי הקשר ולהזמין עבורכם אטרקצייה נפלאה בעזרת צניחה חופשית שטרם הכרתם…

מרכז הזמנות ארצי טל  0737880888

מתכננים צניחה חופשית לכמה משתתפים? עם קופונים היברידיים , תוכלו לקבל הנחה מיוחדת.

מרכז הזמנות ארצי טל  0737880888

מצנח רחיפה

שתפו את התוכן הזה עם חברים

ניתן לעבור לאטרקציה המבוקשת בכניסה לאחת הקטגוריות למטה

אטרקציות באוויר

אטרקציות בים

אטרקציות ביבשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוקד הזמנות ארצי

הכי משתלם

הקופונים שלנו

יותר אטרקציות, יותר אקסטרים, בפחות כסף!